close
متخصص ارتودنسی
دلنوشته های مهدوی

ذکر کاشف الکرب

برای تعجیل در ظهور صـــلـوات : الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم

حدیث موضوعی
دوشنبه 25 تیر 1397
  • Translator site ، موقع الترجمة ، مترجم سایت
  • دلنوشته های مهدوی

    اللّهم عجّل لولیک الفرج
    ساعت فلش مذهبی
    درباره ما
    امام زمان حضرت اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرجه الشّریف
    سلام ♦ به نام حضرت دوست که هر چه داریم ازوست ♦ یا مهدی ادرکنی ♦ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَحْشُرْنا مَعَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُمْ اَجْمَعینْ ♦ یا علی مدد.
    امکانات جانبی
    Free Sitemap Generator
    سایت نوکر امام زمان حضرت اباصالح المهدی عجل الله
    به سایت نوکر امام زمان عجل الله خوش آمدید تعجیل در فرجش صلوات بفرست
    اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَحْشُرْنا مَعَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُمْ اَجْمَعینْ
    جستجوگر پیشرفته سایت مهدویت



    آخرين ارسال هاي تالار گفتمان مهدویت
    کمی طاقت داشته باشید یا مهدی...
    عنوان پاسخ بازدید توسط
    0 2624 mahdi14
    4 1279 mahdi14
    0 837 mahdi14
    7 1265 sedaghat12
    1 844 sedaghat12

    لوح سلیمان درباره پنج تن


    روی لوح حضرت سلیمان چه عباراتی درج شده است ؟

     

    «اى احمد! به فریادم رس. یا ایلى! مرا مدد فرماى. اى باهتول! نظر مرحمت فرماى. اى حاسن! کرم فرماى. یا حاسین! خوشى بخش. این سلیمان، اینک به این پنج‏ بزرگوار استغاثه مى ‏کند و على قدرت الله است

     

    در دهکده کوچکی به نام "اونتره” یک لوح نقره ای پیدا کردند که حاشیه اش به جواهرات گرانبها مرصع و در وسطش، خطوطی به حروف طلایی نگارش یافته بود و چون آن را نزد فرمانده خود ، "میجر ـ ای ـ ان ـ گریندل” بردند

     

    هر چه کوشید نتوانست از آن چیزی بفهمد ولی دریافت که این نوشته به زبان و خطی بسیار قدیمی است و بالأخره این لوح، به وسیله وی دست به دست گردید تا به سرپرست ارتش بریتانیا "لیفتو نانت” و "گلدستون” رسید و ایشان هم آن را به دست باستانشناسان بریتانیا سپردند.

     

    پس از پایان جنگ (۱۹۱۸ میلادی) درباره لوح مذکور به تحقیق و بررسی پرداختند و کمیته ای تشکیل دادند که اساتید شناخت زبان های باستانی بریتانیا ، آمریکا ، فرانسه ، آلمان و سایر کشورهای اروپایی، عضو آن کمیته بودند. پس از چند ماه بررسی و تحقیق در سوم ژانویه ۱۹۲۰ میلادی معلوم شد که این لوح مقدسی است به نام "لوح سلیمانی” و سخنانی از حضرت سلیمان را در بر دارد که به الفاظ عبرانی قدیم ، نگارش یافته است و ما ترجمه اش در اینجا می آوریم :

     

    الله

    احمد

    ایلی

    باهتول

    حاسن

    حاسین

     

    -یاه احمد! مقذا = ای احمد! به فریادم رس

     

    -یا ایلی! انصطاه = یا علی! مرا مددی فرمای

     

    -یاه باهتول! اکاشئی = ای بتول! نظر مرحمت فرمای

     

    -یاه حاسن! اضو مظع = ای حسن! کرم فرمای

     

    -یاه حاسین! بارفو = یا حسین! خوشی بخش

     

    -امو سلیمان صوه عئخب زالهلاد اقتا = این سلیمان اکنون به این پنج تن بزرگوار استغاثه می کند

     

    -بذات الله کم ایلی = و علی قدرة الله است

     

    چون این خبر به اسقف اعظم انگلستان ( lord bishop ) رسید ، فرمان محرمانه ای به کمیته نوشت که خلاصه اش این است:

     

    اگر این لوح در موزه گذاشته شود و در دید مردم قرار گیرد ، اساس مسیحیت متزلزل خواهد شد و سرانجام خود مسیحیان ،

     

    جنازه مسیحیت را بر دوش بلند نموده ، در قبر فراموشی دفن خواهند کرد.

     

    لذا بهتر آن است که لوح مذکور در رازخانه کلیسای انگلستان گذارده شود و جز اسقف و اهل سرّ ، کسی آن را نبیند.

     

    کسانی که این لوح را دیدند و بینشی داشتند گرایشی عجیب به اسلام و مذهب اهل بیت علیهم السلام پیدا کردند

    به این مطلب امتیاز بدهید : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 25

    آیت الله نجفی مرعشی می فرمودند:

    در قم شیخی بود معروف به شیخ ارده شیره. جهت معروف شدن به این نام بود که او به ارده شیره بسیار علاقه داشت. آدم فقیری بود و خانه و منزلی نداشت. در حقیقت تارک دنیا بود. یک شب در زمستان در میان مقبره میرزای قمی در قبرستان شیخان خوابید. صبح که برای نماز بلند شد دید برف زیادی آمده و پشت در را محکم گرفته. شیخ هر کاری کرد در باز نشد و در میان مقبره ماند. از طرفی وسیله وضو حتی وسیله تیمم هم نبود چون مقبره با گچ و سیمان و سایر مصالح ساختمان پوشیده شده بود. نزدیک طلوع آفتاب شد دید نمازش قضا می شود با همان حال بدون وضو و تیمم صحیح نماز را خواند. بعد از نماز رو کرد به طرف آسمان و دست ها را بلند نمود و به شوخی به خداوند عرض کرد: خدایا تا به حال تو به من هر چه دادی من چیزی نگفتم قبول کردم. گاهی نان و پنیر دادی قبول کردم. گاهی نان و ارده شیره دادی شکر کردم گاهی هم نان دادی اصلا خورش ندادی باز هم قبول کردم پس خدایا تو هم امروز این یک نماز بی طهارت مرا قبول کن و مرا مواخذه نکن.

    بعد از وفات شیخ یکی از دوستان صالحش او را در خواب دید و پرسید خدا با تو چگونه رفتار کرد؟

    گفته بود: خدا مرا به واسطه همان یک نماز بخشید.

    هر چه را که خدا مقدر کرده، خوب یا بد، تلخ یا شیرین، کم یا زیاد، سیری و گرسنگی، غم و شادی، داری و نداری همه را باید قبول کرد و شکر کرد نه این که با کم و زیادش حالت تغییر کند با کوچکترین صدمه با خدا سر جنگ پیدا کنی. کرامات و حکایان عاشقان خدا، ص147


    در راه عزیزی است که با آمدنش... هر قطب نما ، قبله نمـا خواهد شد

    باز هم آدینه ای آمد ولی مهدی کجاست؟

    سلامتی مولایمان : صلـــــــــــــــــوات


    ولادت حضرت امیر المومنین علیه السلام شاه ارض و سماء پدر شیعه بر مومنان مبارک

     

    به این مطلب امتیاز بدهید : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 23

    قدرت شیطانی زن آلوده!


    امام باقر علیه السلام فرمود:
    زنى هرزه با چند نفر از جوانان بنى اسرائیل مصادف شد.
    با قیافه به ظاهر آراسته خود آنها را فریفت .
    یکى از جوانان به دیگرى گفت اگر فلان عابد هم این زن را ببیند فریفته اش ‍ خواهد شد.

    زن آلوده این سخن را شنید، گفت به خدا سوگند تا او را نفریبم به خانه برنمى گردم .

    هنگام شب به محل عابد رفت در را کوبید گفت زنى بى پناهم امشب مرا در خانه خود جاى ده .
    عابد امتناع ورزید.
    زن گفت:

    چند نفر جوان مرا تعقیب مى کنند اگر راهم ندهى ، آنها برسند از چنگشان خلاصى نخواهم داشت(حربه های شیطانی زنان! از مکر زن غافل مشو) .

    عابد این حرف را که شنید او را اجازه ورود داد

    (خلوت با نامحرم جایی که شیطان وعده داده که همیشه آنجا حضور خواهد داشت و اگر دو نفر نامحرم درجایی خلوت کردند وعده صادق داده که نفر سوم او باشد)

    همین که داخل خانه شد لباس از تن خود بیرون کرد و قامت دلاراى خویش را در مقابل او جلوه داد.

    چشم عابد به پیکر زیبا و اندام دلفریب او افتاد.

    چنان تحت تاءثیر غریزه جنسى واقع شد که بى اختیار دست خود را بر اندامش نهاد.(نگاه آلوده تیریست از تیرهای شیطان)

    در این موقع ناگاه به خود آمده متوجه شد چه از او سرزده دیگى بر سر بار داشت ، براى تهیه غذا زیر آن آتشى افروخته بود.

    جلو رفت دست خود را بر آتش نهاد

    زن پرسید چه کاریست که از تو سر مى زند؟

    جواب داد دست من خود سرانه کارى کرد او را کیفر مى دهم

    از دیدن این وضع زن طاقت نیاورده ، از خانه او خارج شد در بین راه به عده اى از بنى اسرائیل برخورد، گفت فلان عابد را در خانه یابید که خود را آتش داد. وقتى آمدند مقدارى از دست او را سوخته یافتند


     نتیجه : هر وقت نگاهمان به نامحرم افتاد به  آسمان چشم بدوزیم و پناه بر خدا ببریم یا الله

    به این مطلب امتیاز بدهید : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 11

    همه چیو بخدا می گم!

    آخرین و تکاندهنده ترین جمله کودک سه ساله بیگناه سوری قبل از مرگ


    همه چیو بخدا میگم

    تصویر و فیلم این کودک سوری که اخیراً در اینترنت منتشر شده و به سرعت به پربیننده‌ترین‌ها تبدیل شده، تصویری تکان‌دهنده و غمبار است.

    آخرین جمله‌ای که این کودک ۳ ساله قبل از مرگ گفت این بود: «همه چیو به خدا میگم.»

    حتی از تصویر او می‌توان حدس زد که سوریه در حال حاضر چه درد و رنجی را تحمل می‌کند.
    تابحال ده‌ها هزار تن از مردم سوریه کشته شده و چندین میلیون نفر از آنها آواره شده و حالا در اردوگاه ها زندگی می کنند
    و ما هم اکنون مسئولیم در قبال تمام این جنایات چرا که همه ی ما می بینیم و همه ی ما مسئولیم و باید وظیفه مان را به نحو احسن انجام دهیم.

    مرگ بر دشمناه دین خدا پست ترین و کثیفترین موجودات کره زمین

    لعنت خوار کننده خدا و تمام فرشتگان و اولیاء الله بر این دشمنان خدا

    دارم فکر می کنم این گل بی گناه پرپرشده
    بخدا چی میگه ؟

    میدونم تو دلش اینقدر آه ,‌اینقدر ناله ،‌اینقدر فریاد
    اینقدر شکایت از ظلم و جور هست
    که عرش خدا رو به لرزه در بیاره

    میدونم که خون این کودک معصوم و هزاران هزار کودک بیگناه دیگه
    که توسط یه مشت حیوان صفت به زمین ریخته شده هرگز پایمال نخواهد شد

    والله عزیز ذوانتقام
    بغض راه گلومو بسته
    نمیدونم چی باید بگم
    در مقابل اینهمه دد منشی چی میشه گفت ؟!

    به این مطلب امتیاز بدهید : نتیجه : 3 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 35

    اگر به حق برگردی بهتر از این است که راه باطل را با لجاجت ادامه دهی!سخن گوهر بار از بزرگان
    آنهایی که حق را انتخاب کردند و پایش هم ایستادند، مَردِ میدانند؛
    اینها اولیاءالله هستند.
    اهل باطل هم که اهل باطلند، وضعشان معلوم است؛
    مشکل این رنگ عوض کن ها هستند؛ متلوّنین!
    این ها کار را خراب می کنند.

    اوّل در مسیر حقّند، بعد راه عوض می کنند و به سمت باطل می روند.
    متلوّنین آن اوّل که حق را انتخاب کردند، چه بسا مخلصانه عمل می کردند، ولی بعداً که دیدند عمل به حق فشار دارد، حق را رها کردند و به باطل پیوستند.

    مثلاً وقتی می بینند حق سخت است، می گویند: ما عیالوار هستیم، زن و زندگی هم که خرج دارد؛ پس…!
    یا از آن طرف وقتی رگ جاه طلبی شان حرکت کند، یک دفعه برای به دست آوردن پست و مقام، رنگ عوض می کند! چون می خواهد به جایی برسد، راهی جز این ندارد که راه شیطانی را طی کند!

    یک دفعه می بینی، اینکه اهل این حرف ها نبود، اهل همه چیز شده است!

    حتّی بعد از اینکه به او می فهمانیم، این باطل است و حق چیز دیگری است، اگر بخواهد برگردد خیلی برایش فشار دارد. این مرحله خیلی سخت است.

    از حق به باطل آمدن آسان است،
    ولی از باطل به حق رفتن سخت است و فشار دارد.

    حالا من یک روایت از علی(علیه السلام) بخوانم.
    حضرت فرمود:
    «عَوْدُکَ إلَى الْحَقِّ وَ إنْ تَعِبْتَ خَیْرٌ مِنْ رَاحَتِکَ مَعَ لُزُومِ الْبَاطِلِ»
    اگر به حق رو کنی هرچند که به مشقّت بیفتی و برایت فشار داشته باشد، بهتر از آن است که با باطل راحت باشی!

    تو اگر حق را رها کنی و به هواهای نفسانیات برسی، خیلی راحتی؛ از آنطرف اگر به سمت حق بروی، به هواهای نفسانی ات فشار می آید، ولی بدان که این فشار، بهتر از آن راحتی است.

    «عَوْدُکَ إلَى الْحَقِّ خَیْرٌ مِنْ تَمَادِیکَ فِی الْبَاطِلِ»
    اگر به حق برگردی بهتر از این است که راه باطل را با لجاجت ادامه دهی!

    پست ۱۷۰
    سلوک عاشورایی/ منزل ششم/ حق و باطل
    از مباحث مرحوم حضرت آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی

    "رزقِ معنـــوی" خیلی مخفــی ‌تــر از رزقِ مــادی است

    سخن گوهر بار از بزرگان


    هــرکجا حدیثی، آیه ‌ای، دعایی به دلت خـورد،
    بــایســت؛
    مبـــادا یک وقــت بگـــذاری و بـــروی،
    صبــــــر کـــن؛
    "رزقِ معنـــوی" خیلی مخفــی ‌تــر از رزقِ مــادی است؛
    یــک نفــــر از دری، دیـواری می‌گویـــد و در حقیقت خـــداســت
    کــه بــا زبــان دیــگران با شــما حــرف می‌ زنـــد …

    "حاج اسماعیل دولابی


    سخن گوهر بار از بزرگان

    به کوری چشم تو ! ما او را شفاعت خواهیم کرد .
    یک روز، مرحوم آیت الله میرزا احمد مجتهدی تهرانی که خدا ایشان را غریق رحمت واسعه ی خویش نماید ؛ با حالی خاص به بیان یک روایتی پرداختند .ایشان فرمودند :روزی فردی آمد خدمت امام معصوم ( امام باقر و یا امام صادق علیهما السلام که تردید از بنده می باشد ) و به ایشان عرض کرد :
    اگر روزی یکی از دوستان شما گناهی کند ، عاقبتش چگونه خواهد بود ؟
    امام در پاسخ به وی فرمودند :
    خداوند به او یک بیماری عطا می نماید تا سختی های آن بیماری کفاره ی گناهانش شود.
    آن مرد دو مرتبه پرسید : اگر مریض نشد چه ؟
    امام مجدد فرمودند : خداوند به او همسایه ای بد می دهد تا اورا اذیت نماید و این اذیت و آزار همسایه ، کفاره ی گناهانش شود .
    آن مرد گفت : اگر همسایه ی بد نصیبش نشد چه ؟
    امام فرمودند : خداوند به او دوست بدی می هد تا وی را اذیت نماید و آزار آن دوست بد ، کفاره ی گناهان دوست ما باشد .
    آن مرد گفت : اگر دوست بد هم نصیبش نشد چه ؟!
    امام فرمودند : خداوند همسر بدی به او میدهد تا آزار های آن همسر بد ، کفاره ی گناهانش شود .
    آن مرد گفت :اگر همسر بد هم نصیبش نشد چه ؟
    امام فرمودند : خداوند قبل از مرگ به او توفیق توبه عنایت می فرماید .
    بازهم آن مرد از روی عنادی که داشت گفت : و اگر نتوانست قبل از مرگ توبه کند چه ؟
    امام فرمودند :
    به کوری چشم تو ! ما او را شفاعت خواهیم کرد .
     
    آیت الله مجتهدی
    به این مطلب امتیاز بدهید : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 4

    القبض على الوهابيين على الزنا

    دستگیری وهابی ها در حال زنا


    به گزارش گروه خبری فرانشر به دنبال صدور فتوای جواز جهاد نکاح بین شبه نظامیان وابسته به مخالفان سوری و خواهران خود از سوی مفتیان سلفی، فرمانده گروه شبه نظامی "الثوار الاحرار" وابسته به مخالفان در سوریه هنگام ارتکاب عمل زنا با نوه خود دستگیر شد.


    وهابی زنا زاده زنا کار


    مجله اینترنتی فرانشراین فرمانده نظامی به نام "محمد قاسم النصوح" توسط تعدادی از افراد که درحال گشت زنی بودند به دام افتاد. افرادی که وی را به همراه نوه‌اش دستگیر کردند توانسته بودند تصاویری را بوسیله تلفن همراه از آن دو در حین ارتکاب این عمل بگیرند تا در صورت هرگونه اقدام برای برخورد با آن دو، ادله کافی در اختیار داشته باشند.


    دختر وهابی ولدالزنا


    مجله اینترنتی فرانشراین تصاویر اکنون در اینترنت به سرعت درحال انتشار است و مشخص نیست این دشمنان خدا و اسلام و بشریت به چه سرنوشتی دچار میشوند


    خدا لعنت کند این وهابیهای دشمن دین ملعون حرامزاده زناکار ولدزنا را

    برای مرگ سردسته هاشون و پیروانشون لعن و نفرین فراوان بفرستید


    پروردگارا ظهور امام زمانت عجل الله را برسان


    منبع : فرانشر

    به این مطلب امتیاز بدهید : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 4

    يكي از درس­هاي مهم عاشورا كه ويژگي ياران حضرت امام حسين  عليه السلام و ياران حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف است و بايستي سرلوحه منتظران قرار گيرد، بصيرت است. بصيرت يكي از خصلت­هاي ستودني حضرت عباس عليه السلام است كه در زيارت ايشان و در  وصفي كه حضرت سجاد عليه السلام از ايشان دارد، به آن تأكيد شده است؛ «كان عمنا نافذ البصيره؛ عموي ما ، اهل بصيرت بود». بصيرت به معناي ورود دقيق و آگاهانه است. بصيرت جلوه­هايي دارد كه به برخي از آنها اشارتي مي­شود.
    امام شناسي
    معرفت به امام در اوج جلوه­هاي بصيرت است. بصيرت به آنكه امام چه جايگاهي دارد؟ چه اهدافي را دنبال مي­كند؟ چه دغدغه اي دارد؟ منتظر چيست؟ چگونه بايد او را ياري كرد؟ وظيفه ديگران در قبال او چيست؟
    منتظر وقتي جايگاه بي بديل ولي خدا را دريافت كه سخن و رفتار او نشانة الهي دارد و رفتار او باذن و ادارة الهي است جز بر مسير الهي نمي­گويد و نمي­رود وَ ما يَنْطِقُ عَنِ الْهَوى‏ J إِنْ هُوَ إِلاَّ وَحْيٌ يُوحى‏ [1]؛ «از هوا و هوس سخن نمي­گويد،سخنان او وحي الهي است».
    چون فهميد ولي خدا، تنها راه هدايت است نه يكي از راه ها و كشتي نجات امّت است كه جز همراهي با آن، طوفان بلاست و غرق شدن هرچند اگر پسر نوح باشي با كشتي و نوح اگر نباشي غرقي.
    «السَّلَامُ عَلَيْكَ يَا سَبِيلَ اللَّهِ الَّذِي مَنْ سَلَكَ غَيْرَهُ هَلَك‏[2]؛ سلام بر تنها راه الهي كه اگر كسي جز آن رود هلاك مي­شود».
    « مَثَلُ أَهْلِ بَيْتِي فِيكُمْ كَمِثْلِ سَفِينَةِ نُوحٍ مَنْ رَكِبَهَا نَجَا وَ مَنْ تَخَلَّفَ عَنْهَا غَرِق[3]؛ اهل بيت من ، چون كشتي نوح اند، كه هر كه سوار كشتي نوح گردد، نجات يافته و هر كه آن را ترك گويد، غرق شود».
    آن گاه خود را با تمام وجود همراه ولي خدا مي­كند « فَمَعَكُمْ مَعَكُمْ لَا مَعَ غَيْرِكُم‏[4]؛ با شماييم، با شما، نه با غير شما».
    چون دريافت ولي خدا دلسوزترين و مهربانترين است؛
    با تمام وجود به او عشق مي­ورزد، عشقي آگاهانه به ولي خدا كه مهربان و دلسوز است و جز او راهي به هدايت نيست. پس باتمام وجود خود را تسليم راه و مسير او مي­كند.«فَأَبْذُلَ نَفْسِي وَ مَالِي وَ وُلْدِي وَ أَهْلِي وَ جَمِيعَ مَا خَوَّلَنِي رَبِّي[5]‏؛ فدايت پدر و مادرم، اهل و مال و خانواده­ام و آنچه خدا به من داده است».
    بصيرت اين كه امام از او چه مي­خواهد؟ چه وظيفه اي در قبال او دارد. ولو امام او در دوران غيبت است، ولي از منظر او غيبت به مثابه مشاهده و ديدار اوست .چرا كه به وظيفه آشنا و به آن عمل مي­نمايد.
    زمان شناسي
    « الْعَالِمُ بِزَمَانِهِ لَا تَهْجُمُ عَلَيْهِ اللَّوَابِس[6]؛آنكه زمان و زمانه خود را بشناسد، دچار ترديدها و سردرگمي نخواهد بود.»در برخي روايات، زماني به معناي سلطان و حكومت آمده است كه «إِذَا تَغَيَّرَ السُّلْطَانُ تَغَيَّرَ الزَّمَانُ [7]؛ چون حكومت تغيير مي كند،زمان تغيير مي يابد». حتي آمده است:«إذا تغيرت نية السلطان تغير [فسد] الزمان [8] ؛چون نيت و اداره حاكمان تغيير مي يابد، زمان و زمانه تغيير مي يابد». ارادة آنان در زمان تأثير دارد . اهل بصيرت به زمان و اوضاع سياسي و اجتماعي زمان خود آگاهند.
    حضرت اميرالمؤمنين عليه السلام به فرزندش فرمود :« عاقل بايستي كه ... اهل زمان خود را بشناسد».[9]‏
    يار امام حسين عليه السلام و يار حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف و منتظر واقعي ، اهل بصيرت است. چون بصيرت دارد و در حد توان شناخت به امام و جايگاه بي بديل او دارد؛ در مي يابد كه چرا ولي خدا «صلح حديبيه» را مي پذيرد و آنگاه بر او نمي آشوبد و بر او اعتراض نمي كند.
    فهم اينكه ولي خدا به دنبال حفظ دين است . روزي دين با شهادت او حفظ مي­شود و روزي با عدم شهادت او و ماندن و تحمل كردن اذيت و آزارها، روزي حفظ دين با شهادت حسين عليه السلام است و روزي با آتش­بس امام حسن عليه السلام و باقي اهلبيت  عليهم السلام تا مهدي  عجل الله تعالي فرجه الشريف كه عمري تحمل مي­كند و روزي ظهور مي­نمايد.
    دشمن شناسي
    دشمنان امام و حقيقت و خوبي ها ـ آنان كه ارزش ها را به مسلخ مي برند و با خرافه سازي و بدعت سازي و تحريف، پليدي ها را به جاي دين و به جاي هاديان قرار مي دهند ـ دلسوزان دين و ولايت را دشمن و دشمنان دين و اهلبيت را دوست معرفي مي كنند.
    شهيدان و مجاهدان ميدانهاي مختلف تاريخ از جمله انقلاب اسلامي را ناجوانمردانه بيگانه از دين و مسير اهل­بيت، حسين عليه السلام و مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف معرفي مي‌كنند. و دشمنان راحت طلب عزلت گزيده، جان و دل به بيگانه داده و به دليل ترس از ميدان گريزان را ولايتي معرفي مي‌كنند. (بصيرت جبهه واحد دشمنان در شكل استكبار (صهيونيسم و نفاق) و چهره دجال گونه تفرقه افكني و اتهام كفر و شرك به اين و آن).
    آينده نگري و برنامه ريزي
    .« يَخْرُجُ أُنَاسٌ مِنَ الْمَشْرِقِ فَيُوطِئُونَ لِلْمَهْدِيِّ يَعْنِي سُلْطَانَه‏[10]؛ گروهي از مشرق برمي خيزند و زمينه ساز تسلط و حكومت حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف مي گردند».
    حركت براي ظهور و زمينه سازي ظهور بدون برنامه ريزي معنا ندارد. بدون آينده نگري و برنامه ريزي انتظار ادعايي بيش نيست كه منتظران واقعي خستگي ناپذير، پنهان و آشكارا در تلاش و كوششند.« الدُّعَاةُ إِلَى دِينِ اللَّهِ سِرّاً وَ جَهْرا».[11]

    1.سوره نجم ،آيه 3و4.
    2. بحار الانوار،ج99،ص 98 .
    3.  بحارالأنوار،ج 23 ،ص 105 .
    4. بحارالأنوار،ج97 ،ص341 .
    5 .بحارالأنوار،ج99 ،ص 118 .
    6. الكافي ،ج1 ،ص26 .
    7. بحارالأنوار،ج72 ،ص358 .
    8. غررالحكم، حكمت 343 .
    9. سوره حجرات،آيه 1.
    10. بحارالأنوار،ج51،ص87.
    11. بحارالأنوار،ج36 ، ص386.

    پدیدآونده: محمد صابر جعفری

    منبع: http://www.mahdi313.org/page.php?page=showarticles&cat=62&id=10&office=markaz

    به این مطلب امتیاز بدهید : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 5

    سؤال: علائم فرج امام زمان چيست؟ آيا ظهور نزديك است؟

    جواب:

    نشانه های ظهور حضرت:

    در روايات و احادیث بعضی از امور به عنوان نشانه هاي ظهور عنوان شده است. از جمله انحراف بني عبّاس و از هم گسستن حكومت آنها، جنگ صليبي، تسخیر قسطنطنيه به دست مسلمانان، بیرون آمدن پرچم هاي سياه از خراسان ایران، خروج مغربي در مصر و تشكيل دولت فاطميان، وارد شدن تركها در منطقه بين النّهرين، ورود روميان در منطقه رمله و شام، رها شدن كشورهاي عرب از قيد قدرت های ظالم (استعماری)، بالا آمدن آب رودخانه دجله و سرازير شدن آن به كوچه و پسکوچه هاي كوفه، بسته شدن پل روي دجله در بين بغداد و كرخ، اختلاف بين شرق و غرب و جنگ و خونريزي فراوان، خروج سفياني، خروج يماني، خروج دجال، صيحه آسمانی، قتل نفس زكيه، فراگير شدن جهان از ظلم، رواج علوم ديني در قم و نشر آن در ساير بلاد مردم و...(1)

    ليكن از اين امور نميتوان قضاوت نمود كدام يك حتمي و كدام يك غير حتمي است، نيز كداميك به وقوع پيوسته و كدام يك در آينده به وقوع ميپيوندد و آن چه به وقوع پيوسته، همان است كه در روايات آمده.

    براي روشن شدن اين مطالب لازم است اموري بدين شرح بيان گردد.

    1- نامعلوم بودن وقت ظهور: اگر از نشانه هاي ظهور سخن به ميان ميآيد، به این معنا نيست كه از اين طريق وقت ظهور حضرت مهدی (عجل الله) را مشخص كنيم. بنا به مصالحي زمان ظهور حضرت مشخص نشده است. هيچكس جز خدا از وقت دقيق ظهور حضرت آگاه نيست. بارها از امامان (علیه السلام) در مورد زمان خروج قائم پرسيدند، اما آنان از مشخص نمودن آن نهي نمودند و زمان ظهور را مثال علم به قيامت در انحصار خدا معرّفي كرد.(2)

    شيخ طوسي در اينباره ميگويد: زمان ظهور مهدی (عجل الله) به روشني بر ما مشخص نيست، بلكه او تا آنگاه كه خداوند اجازه خروج بدهد، از ديدگاه ما پنهان است.(3)

    بنابر اين نشانه هاي ظهور تنها بيانگر نزديك شدن زمان ظهور است. بيش از آن نبايد انتظار داشت. حال اگر حدیثی باشد كه در آن زمان ظهور حضرت مشخص شده است، ناگزير بايد آن را توجيه نمود و يا به كناري نهاد.

    2- مراد از نشانه هاي ظهور: مقصود از نشانه هاي ظهور اين نيست كه با تحقق هر يك ظهور حضرت وقوع مييابد، بلكه مراد، رخدادهايي است كه بر اساس پيشگويي معصومان(ع) پيش و يا در آستانه ظهور حضرت مهدي (عجل الله فرجه) پديد خواهند آمد كه تحقق هر يك امید نزديكتر شدن ظهور حضرت است، به گونهاي كه با وقوع تمامي آن رخدادها و به دنبال آخرين نشانه هاي ظهور، حضرت قيام خواهد نمود.

    3- انواع نشانه هاي ظهور: با نگاهي به روايات معصومان(علیه السلام) ميتوان نشانه هاي ظهور را بدين شرح تقسيم و دسته بندي نمود:

    ألف) نشانه هاي حتمي و غير حتمي: نشانه هاي شماري به روشني به عنوان علائم حتمي ظهور ياد شده است؛ به این معنا كه بدون هيچ قيد و شرطي قطعاً تحقق خواهند يافت و ظهور حضرت منوط به پيدايش آنها ميباشد، امّا نشانه هاي غير حتمي به نشانه هايي گفته ميشود كه مقيد و مشروط به اموري هستند كه در صورت تحقق آنها، به عنوان نشانه به شمار ميآيند.(4)

    ب) نشانه هاي عادي و غير عادي: برخي از نشانه هاي ظهور به روال طبيعي و عادي تحقق مييابد، مانند زوال دولت عباسيان، ولي برخي به روال غير طبيعي و غير عادي است مانند صيحه آسماني و طلوع خورشيد از مغرب.

    اين دسته روايات را بايد به نوعي خاص معنا نمود، چون پديدار شدن آنها عادتاً ممكن نيست. اينها را يا ميبايست در چار چوب معجزه قرار داد و توجيه نمود، يا از معناي ظاهري آن دست كشيد و به معناي كنايه و مجازي آن دانست.

    ج) نشانه هاي متصل و غير متصل: در روايات شماري از نشانه هاي ظهور به گونهاي بيان شده است كه از آنها استفاده ميشود بين آنها و ظهور حضرت فاصله اي وجود ندارد، بلكه به زمان ظهور متصل ميباشند، مانند خروج سفياني و يماني. اينها نشانه هاي اتصال یافته به ظهورند، امّا بيشتر نشانه ها به گونهاي ديگر است كه بين تحقق آنها و زمان ظهور حضرت مهدي ممكن است فاصله زيادي وجود داشته باشد، به عنوان مثال در روايات آمده: يكي از نشانه ها در آمدن پرچم هاي سياه از خراسان است. حال اگر اين را به خروج ابو مسلم خراساني و سپاه سياه جامگان تفسير كنيم، بين اين نشانه و ظهور حضرت مهدي زمان طولاني فاصله است.

    4- شمار نشانه هاي ظهور: در مورد شمار نشانه هاي ظهور پاسخ دقيق و روشني وجود ندارد.

    برخي از عالمان بزرگ مانند شيخ مفيد در بحث علامات قيام القائم با اشاره به اخبار و آثاري كه از معصومان خدا (علیه السلام) رسيده، بيش از پنجاه نشانه را بيان كرده است.(5) برخي ديگر همانند علامه مجلسي شمار بيشتري را متذكّر شدهاند.(6)

    عالمان قید اهل سنت در كتابهاي خويش به برخي امور ديگر اشاره كردهاند. هنگامي كه به اين آثار و نشانه ها و روايات دقت كنيم، متوجه ميشويم كه:

    برخي از علائم تنها نشانه ظهورند و برخي نشانه ظهور و برپايي قيامت.

    بعضي كلي هستند و برخي به امور جزئي پرداخته اند. برخي از نظر سند مشكل دارند و پاره اي مشكل ندارند. برخي در دلالت معنايي مشكل دارند و بعضي ندارند، بنابراين نميتوان در مورد و تعداد نشانه هاي ظهور قاطعانه سخن گفت.

    5- خلط بين نشانه هاي ظهور و برپايي قيامت: برخي از نشانهها مانند خروج دجال و طلوع خورشيد از مغرب کره زمین، در پارهاي از منابع روايي، از نشانههاي برپايي قيامت و شراط الساعة آمده است اما در بعضي ديگر از نشانه هاي قيام حضرت مهدي(عجل الله)، به نظر ميرسد در برخي روايات بين اين دو دسته نشانهها جابجايي صورت گرفته باشد. بعيد نيست برخي از نشانههاي غير عادي كه در پارهاي از منابع روايي، از نشانه هاي ظهور حضرت آمده است، نشانههاي برپايي قيامت باشند، نه نشانه هاي ظهور، چون اين گونه امور با اشراط الساعة بيشتر تناسب دارد.

    6- خلط بين قائم و مهدي موعود: در روايات گاهي سخن از حضرت مهدي آمده است و گاهي از قائم ال محمد، نميتوان تمامي مواردي را كه واژه قائم به كار رفته است، به مهدي موعود حمل نمود، چرا كه اين واژه به تمامي امامان(علیه السلام) اطلاق شده است. در روايت آمده است كلّنا قائم بأمراللَّه واحدٌ بعد واحد؛(7) همه ما يكي پس از ديگري قيام كننده به حكم خدا هستيم.

    نيز به غير امامان هم اطلاق شده، چرا كه قائم به معناي قيام كننده است. هر كسي كه انقلاب كند و مردم را بر ضد ظلم فرا خواند، قائم ال محمد است. امام علي(علیه السلام) در خطبه اي كه در مورد حوادث آينده ايراد كرد فرمود: إذا قام القائم بخراسان... و قام منّا قائم بجيلان؛(8) هنگامي كه قائم در خراسان قيام كند و قيام كنندهاي از ما در سرزمين گيلان قيام كند.... اين احاديث را نميتوان درباره حضرت مهدي (عجل فرجه) دانست.

    7- خلط بين فرج و ظهور حضرت مهدي (عج): گرچه ظهور حضرت مهدي (عج) براي اهل بيت پيامبر (صل الله علیه و اله) و اهل بيت پيامبر خدا (صل الله علیه و اله) است، ليكن همه جا واژه فرج را نميتوان به ظهور حضرت مهدي حمل نمود. متأسفانه گاهي چنين خلطي يافت ميشود.

    پيش گويي هاي معصومان در مورد رخدادهاي دوران حكومت امويان و عباسيان و چگونگي فروپاشي آنها و حركت هايي كه در مقابل آنها شكل ميگيرد، گاه از آنها به علائم فرج ياد شده است، كه لزوماً به معناي نشانه های ظهور حضرت مهدی (عجل الله) نيست، بلكه ميتواند به معناي لغوي فرج؛ يعني گشايش در كار شيعيان باشد.

    8- احتمال جعل و تحريف: اهميّت بحث مهدويّت به ويژه بهره مندي آن از بار سياسي از يك شو، و علاقه شديد مسلمانان به آگاهي از چگونگي رخدادهاي آينده و پديدار شدن نشانه هاي ظهور از سوي ديگر، سبب شد كه برخي در پي تحريف و جعل روايات در زمينه مهدويّت و نشانه هاي ظهور برآيند.

    با دقت در رواياتِ نشانه هاي ظهور اين سخن تأييد ميشود، زيرا بسياري از رواياتي كه در زمينه نشانه هاي ظهور وجود دارد، از نظر سند ضعيف و قابل مناقشه است و دلالت آنها نيز با مشكل مواجه است.

    از مطالبي كه بيان شد، به اين نتيجه نايل ميشويم كه در زمينه علائم ظهور حضرت مهدي صاحب الزمان (عج)، و اين كه كدام يك از آنها به راستي به وقوع پيوسته است، نميتوان قضاوت قاطعي را ابراز نمود.




    پي نوشت ها:

    1- سيد محمد صدر، تاريخ الغيبه الكبري، ج 2، ص 472 به بعد؛ كتاب الغيبة، محمد بن ابراهيم نعماني، ص 283-247سفينة البحار، ج 2، ص 445.

    2 - مجلسي، بحارالأنوار، ج 52، ص 182.

    3 -الغيبه، ص 425.

    4 -مجله حوزه، شماره 72، ص 240.

    5 -ارشاد، ج 2، ص 368 به بعد.

    6 -بحار، ج 52، ص 279 - 180.

    7 -كليني، كافي، ج 1، ص 536.

    8 -مجلسي، بحار، ح 52، ص 235.

     
    به این مطلب امتیاز بدهید : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 6

    دانلود افزونه تولبار مهدویت

    تولبار ساده و کم حجم مهدویت بدون هیچگونه لینک سایتهای خارجی و آمریکائی با قابلیت جستجوی پیشرفته در این سایت به شما کمک خواهد کرد برای جستجوی آسانتر

    در گوگل از مطالب سایت


    FREE Install toolbar


    نصب تولبار


    Get our toolbar!


    شهادت سالار شهیدان حسین بن علی علیه السلام بر تمام شیعیان جهان تسلیت باد


    اللهم عجل لولیک الفرج


    عاشق آن است که دیدار کند یارش را
    بارها جان بدهد دید اگر دارش را
    باز آماده کند جان دگربارش را
    فاطمه پیش خدا، پیش برد کارش را
    هرکه افتاد پی کار اباعبدالله...
    من پرم را به روی دست گرفتم، دیدم
    جگرم را به روی دست گرفتم، دیدم
    سپرم را به روی دست گرفتم، دیدم
    تا سرم را روی دست گرفتم، دیدم
    ... راهم افتاده به بازار اباعبدالله
    وقت هجران به گریبان چه نیازی دارم
    به دل بی سر و سامان چه نیازی دارم
    با لب پاره به دندان چه نیازی دارم
    به سر شانه ی اینان چه نیازی دارم
    تا سرم هست به دیوار اباعبدالله

    به این مطلب امتیاز بدهید : نتیجه : 5 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 11

    جملات حسینی
    هـمیـشـه مـــزه ی چــــایـــی روضـــه هـــا خــــوب اســــت

    کـــنـار لــطــــف شـمـــا حـــال و روز مـــا خـــوب اســـت




    زینب جان!

    شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما

    "بی حسین" شدن تو بود،

    و شرمنده تر آنکه تو بی حسین شدی و ما حسینی نشدیم.

    یا حسین (علیه السلام)



    سینه ام از غم و اندوه ِتو پُر از درده

    خانه ی بغض دلم از عطش تو سرده

    خیمه ای در سر کوچه زده ام از عشقت

    چایی روضه ی تو بیمه ی عمرم کرده

    پیش از آنی که عزادار محرم باشی ؛

    سعی کن در حرم دوست تو محرم باشی ...

    السلام علیک یا أباعبدالله الحسین



    از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند

    سخت دلبسته این ایل و تبارم چه کنم




    السلام ای خسرو ِخوبان عــــــمو

    السلام ای ساقی طفلان عـــــمو

    السلام ای ماه ِرخشان عــــــــرب

    السلام ای کان ِایثــــــــــــــارو ادب

    اصغرم در خیمه بی تاب است عمو

    تشنه ی ِیک جرعه ی آب است عمو

    ناله ی اهل حــــــــــــرم را گوش کن

    جان زهـــــــرا مشک را بر دوش کن

    چونکه تو درمان ِهر دَردی عــــــــمو

    منتظر هستم که بَرگردی عمو





    تآ پشتِ خیمه كآر ِ پدر سر به زیری است ...

    تآزه زمآن ِ دیدن ِ دندان-شیری است



    به جرم ِ عشق و عآشقی .. به مآ میگن

    دیوونه .. بذآر ملآمت بکنن یه خوب و بد میمونه




    بین_الحرمین، نه یک خیابان، نه یک میدان، و نه یک بازار است، بین_الحرمین سیری است که عبد را به مولا می رساند




    نون و قلم نبی است و ما یَسترون حسین(ع)

    طاق فلک علی است به عالم ستون حسین(ع)

    خلقت تمام حضرت زهراست خون حسین(ع)

    هستی تمام ظاهر و ما فی البطون حسین(ع)

    با یک قیامت است هم الغالبون حسین(ع)

    در این قیام نقطه ی پرگار زینب است


    به این مطلب امتیاز بدهید : نتیجه : 5 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 11



    یونس بن عبدالرحمان از امام رضا علیه‌السلا‌م عنوان میکند که آن حضرت به دعا برای صاحب‌ الامر علیه‌السلا‌م امر می‌فرمود و یکی از دعاهای ایشان برای حضرت مهدی mahdi عجل الله چنین بود:

    پروردگارا! بر محمّد و خاندانش درود فرست‚ و از دوستت‚ خلیفه‌ات‚ حجّتت بر خلقت‚ و آن زبانی که معرف توست و گویای حکمت تو‚ و آن چشم بینای تو در میان مخلوقاتت‚ و گواه بر بندگانت... بزرگمرد مجاهد کوشا‚ بنده پناهنده به تو‚ دفاع کن...





    قَالَ امامُ عليٌّ عليه السلام «لَأَنْسُبَنَّ الْإِسْلَامَ نِسْبَةً لَمْ يَنْسُبْهَا أَحَدٌ قَبْلِي الْإِسْلَامُ هُوَ التَّسْلِيمُ وَ التَّسْلِيمُ هُوَ الْيَقِينُ وَ الْيَقِينُ هُوَ التَّصْدِيقُ وَ التَّصْدِيقُ هُوَ الْإِقْرَارُ وَ الْإِقْرَارُ هُوَ الْأَدَاءُ وَ الْأَدَاءُ هُوَ الْعَمَلُ


    اينك اسلام را چنان وصف مینمايم كه هيچكس پيش از من آن را وصف نكرده باشد : اسلام، تسليم و سرسپردگى است، و تسليم، يقين است، و يقين تصديق است و تصديق اعتراف است و اعتراف به جاى آوردن فرامين دين است و به جاى آوردن آن فرامين، عمل كردن است



    میسوزم از فراقت...!

    آقا نیا که حاضر و آماده نیستیم

    آنگونه ای که خواسته ای ساده نیستیم

    یک عده در هوای مقامیم و پست و میز

    یک قوم هم اسیر غروریم و بی تمیز

    دل را دلار برده و دم از تو میزنیم

    وا مانده ایم ، مرد خداییم یا زنیم ؟

    گرچه به لب ترنم یا مهدیا ! بیا

    اما به دل دروغ و دغل میزنیم ما

    بد حمله کرده اند به ما ماهواره ها

    خود را در این مجادله ها داده ایم ما

    تزویر ، پیر مردم شب زنده دار هاست

    یک عده را مقام پرستی به از خداست

    تنها خدا برای قسم خوردن است و بس

    هستیم پست ملعبه ی عده ای مگس

    فی می خورد خلوص شهیدان عهد جنگ

    کاری تر است تیر ریا کار از تفنگ

    آقا نیا که مرد زن و زن شده است مرد

    بازار مردی است در این روز گار، سرد

    نام شما شده است دکان دغل زنان

    باطن خراب و ظاهرشان خوب و مهربان

    رایج تراز هواست ، ربا و ریا امام

    آزاده ای نمیکند اینجا دگر قیام

    ما غم خوریم و دم نزنیم و دعا کنیم

    حتی برای حضرتتان هم ریا کنیم

    شیطان به گردما نرسد در دغل زنی

    دلها شده است سنگی و دینها ست آهنی

    هر جا که شیعه ایست به شمشیر میزنند

    با نام انحراف به تزویر می زنند

    یک عده کاهنان که به کیهان خزیده اند

    تهمت حراج کرده و تقوی خریده اند !

    هر کس دم از خدابزند ختنه میکنند

    کیهانیان ببین که به ما ها چه میکنند

    گویند هان ! که ضد ولایت شدی برو

    از دشمنان چگونه حمایت شدی برو

    کیهان فقط امام زمانی و عاشق است

    دنبال دین و در پی کشف حقایق است

    باقی تمام کافر و باقی همه بدند

    هم دشمن ولایت و هم خصم احمدند

    دردا از این گروه ولی ناشناس ها

    قوم حکم پرست و علی ناشناس ها

    کرده مصادره که ولایت برای ماست

    پیروز بر تمام خدا ها خدای ماست

    غافل از اینکه سید علی نایب امام

    از اهل بخشش است نه از جنس انتقام

    گوید خودی است هر که خدا جوی و عاشق است

    این پیر ، این مراد ز نسل شقایق است

    این پینه های بسته به پیشانی ای خدا

    تا راج میکنند دل اهل درد را

    آقا نیا که حاضر و آماده نیستیم

    آنگونه ای که خواسته ای ساده نیستیم

    حتی شما که صاحب عصر و زمانه ای

    گر نیستی به منطق کیهان بهانه ای


    به این مطلب امتیاز بدهید : نتیجه : 5 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 40

    حجابش را بنگر

    با اینکه سلاح در دست دارد

    با دهان چادرش را محکم گرفته که مبادا چادرش بیوفتد

    شاید با این کار دارد به من و تو غیرت آموزش می دهد...

    اما حال...

    حرف من با خانم های بدحجاب

    اگه خاطرخواه زیاد داری ،

    معنیش این نیست که فوق العاده بی نقصی

    شاید خیلی ارزون قیمتی !




    خانم بی حجاب یا بد حجاب مثل شخصیه که سرما خورده

    می ره تو محیط عمومی و شلوغ و شروع می کنه به عطسه کردن تو صورت دیگران.

    وقتی بهش اعتراض می کنن که با دستمال جلوی بینی و دهانت رو بگیر تا ویروس به دیگران سرایت نکنه؛

    می گه من باید آزادی ام حفط شه... شما نفس نکشید


    قصه حجاب ما شنیدنی است.
    قصه حجاب قصه فاطمه علی و زینب حسین است.

    فاطمه حتی در کوچه موقعی که دنبال علی می دوید چادر از سرش نیافتد. وقتی هم برای اهالی مدینه صحبت کرد پرده ها او را در خود گرفتند. از حجابفاطمه بعضی ها کینه داشتند.

    علی عاشق حجاب فاطمه بود.
    زینب در کربلا حجاب داشت.
    حتی رقیه 3 ساله هم بی چادر نبود .
    آنانکه فاطمه را فهمیدند با حجاب شدند.

    کافیــــــست فقط به اشارت یک نسیـــــم
    مـوجی بیــفتد در سیــــــاهی چـــادر تـو
    آن وقت می بیــنی که فدای تو شدن
    می شود آرزوی کسانی که چشم ندارند
    خاکی شدن چادرت را ببینند
    اینجا حوا بودن تاوان سنگینی دارد
    اینجا فاطمی بودن تاوانی دارد که زنان این خاک تاوان آنرا با خون عزیزترین فرزندانشان داده اند.
    اینجا ایران است.
    مهد آزادگی و دلباختگی
    اینجا مریم بودن ، زهرا بودن ، و کلا زن بودن هزینه هایی دارد

    اینجا عفت داشتن و با عفت ماندن هزینه دارد و هزینه آنرا زنهای پاک دامن این کشور در سالهای متمادی در زیر چکمه های رضا خانی داده اند

    و پای عفت خود و پیمان خود با آن بانوی کریمه و پاک (حضرت زهرا سلام الله علیها) و سایر بزرگ زنان یکتا پرست تا قیامت مانده اند.

    لبیک یا زهـــــــــــــــــــــــــرا سلام الله علیها



    به این مطلب امتیاز بدهید : نتیجه : 5 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 22

    توکلت علی الله پدر مهربان اهل عالم! می خواهم غربتت را حکایت کنم؛ غربتی که دوازده قرن است ریشه دوانیده؛ غربتی که اشک آسمان و زمین را جاری ساخته؛ غربتی که حتی برای برخی محبانت، غریب و ناشناخته است؛ غربتی که اجداد طاهرینت پیش از تولد تو بر آن گریسته اند. من از تصویر این غربت و غم ناتوان ام. … از آنانی بگویم که خاطر شریف تو را می آزارند؟ از آنها که دستان پدرانه و مهربانت را خون ریز معرفی می کنند؟ از آنها که چنان برق شمشیرت را به رخ می کشند که حتی دوستانت را از ظهورت می ترسانند؟ از آنها که تو را به دور دست ها تبعیدمی کنند؟ از آنها که تو را دست نیافتنی جلوه می دهند؟ از آنها که به نام تو مردم را به دکه های خویش فرا می خوانند؟ … از خود آغاز می کنم که اگر هر کس از خود شروع کند، امر فرج اصلاح خواهد شد. می خواهم به سوی تو برگردم. یقین دارم بر گذشته های پر از غفلتم کریمانه چشم می پوشی؛ می دانم توبه ام را قبول می کنی و با آغوش باز مرا می پذیری؛ می دانم در همان لحظه ها، روزها و سال های غفلت هم، برایم دعا می کردی. من از تو گریزان بودم؛ اما تو هم چون پدری مهربان، دورادور مرا زیرا نظر داشتی … العفو … العفو! بکش جفای رقیبان مدام و جور حسود که سهل باشد اگر یار مهربان داری به وصل دوست گرت دست می‌دهد یک دم برو که هر چه مراد است در جهان داری چو گل به دامن از این باغ می‌بری حافظ چه غم ز ناله و فریاد باغبان داری

    به این مطلب امتیاز بدهید : نتیجه : 6 امتیاز توسط 6 نفر مجموع امتیاز : 24

    السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی
    طرح ختم صلوات برای تعجیل در ظهور منجی
    •◄ طرح ختم صلوات برای ظهور حضرت امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حتما شرکت کنید!










    مطالب تصادفی مهدویت :
    عضويت سريع با یک صلوات
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
    ورود کاربران با یک صلوات
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    خبرنامه مهدویت
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

    آمار سایت مهدویت
    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 73
    کل نظرات کل نظرات : 81
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 59

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 50
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 894
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 50
    بازدید ماه بازدید ماه : 18,296
    بازدید سال بازدید سال : 30,743
    بازدید کلی بازدید کلی : 3,408,318

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 54.224.83.221
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :